Zásilkovna 

  • Zboží je doručeno do 24 - 48 H od expedování zásilky.
  • Zásilkovna doručujeme zásilky max. do hmotnosti 15 kg.
  • V okamžiku expedice zásilky vám budou na e-mail doručeno informace o odeslání zásilky.
  • V den doručení vaší zásilky na odběrné místo vám bude zaslán e-mail a SMS s: heslem, které budete potřebovat k vyzvednutí zásilky, adresou odběrného místa, otevíracími hodinami, možnostmi platby
  • Zboží je po doručení na odběrné místo uloženo na 7 dní (v období od 1. prosince do 15. ledna může být délka uložení zkrácena na 5 dní). Pokud není zásilka vyzvednuta, je zaslána zpět odesílateli.
  • Pokud víte, že nestihnete zásilku v úložní lhůtě vyzvednout, odpovězte na zaslanou SMS s údaji na vyzvednutí a lhůta bude prodloužena až na 21 dní. (Během Vánoc může být tato služba dočasně pozastavena)

PPL

  • Zboží je doručeno nejpozději do 24 H od expedování zásilky.
  • V okamžiku expedice zásilky Vám bude na e-mail doručené informace o předání Vašeho balíku přepravci.
  • Zásilku můžete sledovat na linku, který obdržíte po expedování objednávky.
  • Přepravce doručuje zásilky pouze během pracovních dnů. 

Jak správně vybrat dopravce?

Naše dlouholetá zkušenost a především statistiky hovoří zcela jasně, o všem rozhoduje "poslední míle". Co to znamená?

Zákaznická spokojenost zavisí především na posledním dopravci, řidiči, finálnímu předání do vašich rukou. Je to pro dopravce nejdražší a nejnáročnější část přepravy a taky se na ní dá nejvíce pokazit. Protože logistické procesy, deba, třídírny, svozové linky mají všichni dopravci vymakané do posledního detailu, ale obraz dopravci tvoří poslední řidič na vaši poslední míli.

Je to tak, záleží na člověku, na tom posledním a přiznejme si, stačí jedna změna řidiče na rozvozové lince ve vašem místě předání a náhle společnost funguje nějak líp nebo hůř. Ne! Řidič je slušnější, šikovnější a nebo přesně naopak.

Z toho důvodu je naší politikou nabízet širokou škálu dopravců tak, abyste si mohli vybrat toho vašeho oblíbeného řidiče Frantu, Standu, Pavla ...

  • Snažte se využívat dopravce, s jehož předávkami jste spokojeni.
  • Jste-li na místě, kam jste si nikdy nic nenechali posílat, zeptejte se v okolí s kým jsou spokojeni.
  • Myslete na to, že rozdíl v ceně dopravy 10 korun vám nestojí za zkažený celý den. My se snažíme mít ceny dopravy vždy nejvýhodnější.

Jak pomoci rychlému předání?

  • Využívej aplikace nebo webové odkazy dopravce
    Dopravci vylepšují komfort finálního doručení, např DPD umožnuje vidět, kde se řidič právě pohybuje, poslat mu vzkaz, který vám vzájemně předávku usnadní.
    Víte, že poslední metry doručení mohou stát dopravce i 55 % z kalkulované ceny dopravy? O to víc se snaží investovat do komfortu a efektivity této části doručení.
  • Řidič = člověk
    I řidiči jsou jen lidi, denně uskuteční od 80 do 200 ! předávek zboží a to je fakt makačka. Buďte na ně slušní.
    Víte, že vstřícné jednání nikdy nezůstává jednostranným aktem, i když vám nutně nepomůže hned, příště se řidič o to více vynasnaží.
  • Dejte přednost platbě zboží přímo v e-shopu
    Dávejte přednost platbě přímo při nákupu, žádný řidič nejezdí rád s balíkem peněz.
    Víte, že řidiče provozní řády z bezpečnostních důvodů nutí jízdu přerušit a odevzdávat tržbu do nejbližší banky? I o to má méně času na doručení.
  • Připravte si hotovost
    Když už se rozhodnete pro dobírku, mějte připravenou hotovost a nebo plaťte platební kartou.
    Víte, že kdyby s každým zákazníkem řešil řidič výměnu hotovosti třeba jen 30 vteřin, znamená to pro něj za celý den i jednu hodinu času?
  • 24 hodin
    Většina dopravců garantuje obvyklé doručení druhý den. I když je logistika na poměrně malém území ČR tak nastavena, nespoléhejte na ni 100% a neodkládejte nákup na poslední chvíli.
    Víte, že zbytečný stres způsobený touto situací vám rozhodně doručení neuspíší?