TTArtisan 7,5mm f/2 Fisheyes pro MFT





Manuální objektiv typu rybí oko pro fotoaparáty s bajonetem MFT. ... Přečtěte si více
- Objektiv s bajonetem MFT pro snímače 4/3
- Úhel záběru 150° - Rybí oko
- Rozsah clony f/2 - F/11
- Včetně zadního filtru ND 1000
- 7 lamelová clona
- Integrovaná sluneční clona
- Minimální ostřící vzdálenost 12,5 cm
- 2 LD prvky a 3 prvky s vysokým indexem lomu
Tento dynamicky širokoúhlý objektiv 7,5 mm f/2 typu rybí oko od společnosti TTArtisan je objektiv, který vyplňuje obrazovou plochu snímače velikosti 4/3 od rohu k rohu.
Konstrukce objektivu vykresluje úhel záběru 180° a vytváří tak výrazný vizuální dojem charakterizovaný dramatickým zkreslením a kreativním zobrazením prostoru, který pomáhá vytvářet široké a inovativní fotografie krajiny a interiérů. Charakteristické zkreslení rybího oka a malá zaostřovací vzdálenost 12,5 cm se hodí také pro surrealistické a kreativní portréty a fotografie zblízka.
Přiložený šedý neutrální filtr ND1000 se vkládá k bajonetu objektivu (zadní filtr) a prodlužuje expoziční čas o 10 EV.
POZNÁMKA: objektiv je plně manuální a nepodporuje elektronickou komunikaci s tělem fotoaparátu.
Hmotnost | 370 g |
---|---|
Bajonet objektivu | MFT |
Délka | 58 mm |
Průměr | 54 mm |
Objektivy pro téma | Krajiny, Všeobecné využití, Interiéry, Architektura |
Typ objektivu | Pevný |
Minimální ohnisková vzdálenost | 7,5 mm |
Maximální ohnisková vzdálenost | 7,5 mm |
Maximální clona | f/2 |
Minimální clona | f/2 |
Maximální clona (max. zoom) | f/11 |
Optická konstrukce (prvků/skupin) | 11/8 |
Obrazová stabilizace | Ne |
Počet lamel clony | 7 |
Minimální zaostřovací vzdálenost | 13 cm |
Typ snímače | MFT |
Autofocus (AF) | Ne |
Datum uvedení na trh | 2021/07 |
Auto/Manual focus AF/MF | Ruční ostření |
Matěj Kalčík
KladyOd f4 krásně ostrý obraz i v rozích. Jako lowbudget objektiv určitě nezklame.
KladyOd f4 krásně ostrý obraz i v rozích. Jako lowbudget objektiv určitě nezklame.
ZáporyZkreslení v krajích. Je nutná korekce v postprodukci.
ZáporyZkreslení v krajích. Je nutná korekce v postprodukci.