Reklamní a produktová fotografie

34 bodů do věrnostního systému
Dostupnost
Produkt již není v nabídce

Výrobce

Kód produktu
209269

Hmotnost balení
0.5 kg

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku. ... Přečtěte si více

Zajímá vás, jak vnikají snímky, které si klienti nakonec vyberou jako součást své reklamní kampaně nebo dokonce firemní identity? Chtěli byste začít s produktovou fotografií, nebo jen hledáte nové přístupy, techniky a inspiraci pro další práci? Profesionální fotograf a pedagog pro vás vybral několik desítek svých realizovaných zakázek, na kterých vám popíše celý proces jejich vzniku.

Nechte se inspirovat a osvojte si neobvyklé fotografické postupy, abyste dokázali pořídit výjimečný snímek pro každé zadání. Otištěné ukázky doplňují detailní informace o pozadí jejich vzniku, podrobné nákresy rozmístění světel na scéně nebo autorovy pracovní skici, na jejichž základě se dobral výsledného záběru. Seznámíte se s průběhem fotografování nejrůznějších zadání od table-top snímků až po automobil v exteriéru a autor se s vámi rozdělí i o tipy na nejrůznější efekty a iluze, které pomohou vaše snímky ozvláštnit.

V knize Reklamní a produktová fotografie se mimo jiné dozvíte jak:

  • Naplánovat práci na reklamní zakázce od zadání po prezentaci výsledků
  • Probíhá tvůrčí proces, kde hledat inspiraci a nápady na samotné provedení
  • Připravit scénu, vybrat a nastavit světla, nezbytné kulisy a další pomůcky
  • Využít vlastnosti objektivů k nejrůznějším formám zobrazení objektů
  • Vhodně zvolit stylizační prostředky, efekty nebo manipulaci s obrazem
  • Pořídit neobvyklý snímek ať už budete fotit ve studiu nebo exteriéru

O autorovi:
Jan Jindra
získal fotografické vzdělání na pražské AMU a od roku 1989 se profesionálně věnuje užité fotografii. Je držitelem řady významných ocenění a jeho snímky se objevily v několika výstavních katalozích a knižních publikacích. V současnosti přednáší na Fakultě multimediálních komunikací, kde v Ateliéru reklamní fotografie vede semináře např. o Strategii prezentace, Fotografických trikových technikách nebo Lightdesignu.

Autor: Jan Jindra
Počet stránek: 232
Formát: 210 x 235 mm brožovaná, šitá nitmi

Obsah knihy Reklamní a produktová fotografie

  • Co předchází fotografování
  • Workflow reklamní zakázky
  • Fotografie a finance
  • Kreativní principy

STYLIZAČNÍ PROSTŘEDKY

  • Stylizační prostředky
  • Light brush
  • Ring flash

ZOBRAZENÍ OBJEKTU

  • Nízká hloubka ostrosti
  • Vysoká hloubka ostrosti
  • Perspektiva širokoúhlého objektivu
  • Perspektiva teleobjektivu
  • Chyby

FORMÁT A UMÍSTĚNÍ

  • Panoramatický formát
  • Čtverec
  • Lokace
  • Ateliér

UŽITEČNÉ EFEKTY

  • Pohyb
  • Multiplikace vzoru
  • Multiexpozice
  • Strobo efekt

VYTVÁŘENÍ ILUZÍ

  • Trikové scény
  • Mlha ve studiu
  • Parciální změkčování
  • Zrcadla
  • Led
  • Proti smyslu gravitace

BAREVNÉ EFEKTY

  • Černobílé řešení
  • Grafické řešení
  • Tónované řešení
  • Barevné řešení
  • Jiná barevnost

ROZMĚR OBJEKTU

  • Table-top
  • Nábytek
  • Auta
  • Automobil v exteriéru
  • Auto v ateliéru
  • O autorovi
Reklamní a produktová fotografie